Στα πλαίσια της προετοιμασίας μας για την πραγματοποίηση εκδήλωσης για τη παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία , παρακαλώ να πατήσετε το σύνδεσμο https://forms.gle/4Ab9yy42ExWwzi6EA για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, που ετοίμασαν οι μαθητές.
Διατροφή
Οι μαθητές του Δ2 έφτιαξαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.


Μουσειοβαλίτσα «Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα»
Η ασταμάτητη και ακούραστη Δ τάξη του σχολείου μας φιλοξένησε τη μουσειοβαλίτσα «Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα» ώστε οι μαθητές μέσα από βιωματικά παιχνίδια να μάθουν την ιστορία του νομίσματος στην αρχαιότητα. Με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών των τμημάτων κατασκεύασαν νομίσματα με βάση την αρχαία τεχνική, χρησιμοποιώντας πήλινες μήτρες και πηλό ή πλαστελίνη.Ζωγράφισαν ένα δικό τους νόμισμα και εντόπισαν πόλεις και ολόκληρες περιοχές πάνω σε έναν μεγάλο επιδαπέδιο χάρτη σε μορφή παζλ, που συμπλήρωσαν μόνοι τους.










Επίσκεψη στον Προοδευτικό Σύλλογο Ελούντας
Πολλά ευχαριστώ από καρδιάς στον Προοδευτικός Σύλλογος Ελούντας – Cultural Association of Elounda που φιλοξένησε σήμερα τους μαθητές των Γ και Δ τάξεων του σχολείου μας! Συγχαρητήρια για την οργάνωση και την υλοποίηση των βιωματικών δράσεων : από το μύθο για την αλαζονεία της αράχνης, στο γνέσιμο του μαλλιού , στη χρήση του αδραχτιου και της ρόκας και τέλος στη δημιουργία ενός υφαντού με παιδικούς αργαλειούς!!





Διδακτική επίσκεψη Ε ΄ Τάξης στο Ψηφιακό Μουσείο Ιεράπετρας
Την Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές/τριες της Ε΄ Τάξης του Σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Ψηφιακό Μουσείο Ιεράπετρας, το οποίο περιλαμβάνει οπτικοακουστικό περιεχόμενο και διαδραστικές εφαρμογές αναδεικνύοντας την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης.
LCD οθόνες προβάλλουν πληροφορίες για την Ιεράπετρα, την ευρύτερη περιοχή, τα μονοπάτια, τις διαδρομές κ.λπ., εκθετήρια ολογραμμάτων αναπαράγουν ψηφιακά αντίγραφα αρχαιολογικών και άλλων ευρημάτων και ένα διαδραστικό τραπέζι περιέχει ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικά παιχνίδια.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η κεντρική τρισδιάστατη (3D) προβολή, στερεοσκοπικού ντοκιμαντέρ αφιερωμένου σε τρία θέματα: ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΝΕΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κα Δέσποινα Λιοντάκη για τη θερμή υποδοχή και την ξενάγηση!



Παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Την παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιορτάσαμε σήμερα ζωγραφίζοντας, παίζοντας και τραγουδώντας παρέα με το αγαπημένο Πρώτο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας , στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης που υλοποιεί η σχολική μας μονάδα. Οι μαθητές της Α, της Στ1 και της Στ2 τάξης και οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου δημιουργούν και διεκδικούν τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!




Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης
Οι μαθητές της Ε1 γιόρτασαν με το δικό τους τρόπο στις 13 Νοεμβρίου την Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης. Μια μέρα που στάθηκε η αφορμή να θυμόμαστε όλοι ότι οι μικρές καθημερινές πράξεις μπορεί να γεφυρώσουν διαφορές και να φέρουν φως και χαρά στις ανθρώπινες σχέσεις. Να επιλέγουμε πάντα την καλοσύνη, να επιλέγουμε πάντα την αγάπη! ![]()

Εκδήλωση για την 17η Νοεμβρίου
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η εορταστική εκδήλωση για τον εορτασμό 50 χρόνων από την Εξέγερση του Πολυτεχνείου που σηματοδότησε τους αγώνες του λαού μας για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας μετά την κατάλυσή της από την 7χρονη Δικτατορία. Την εκδήλωση προετοίμασαν και παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΣΤ1 και Στ2 τμημάτων υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των τμημάτων και της εκπαιδευτικού της Μουσικής. Με τις αφηγήσεις των γεγονότων μέσα από δρώμενα και με τα τραγούδια που παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο όλους όσους αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για να μπορούμε εμείς σήμερα να ασκούμε ελεύθερα τα δημοκρατικά μας δικαιώματα. Γιατί η μνήμη είναι χρέος !
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς για την άψογη οργάνωση της εκδήλωσης!

Επίσκεψη της Α τάξης !
Η Α τάξη του σχολείου μας στο αρτοποιείο με τον Iakovos Kougioumoutzakis που μας ξενάγησε και μας φιλοξένησε σήμερα στο εργαστήριο του, ώστε να μάθουν οι μαθητές μας τη διαδικασία παραγωγής ψωμιού!



Επίσκεψη σε ραδιοφωνικό σταθμό
Ευχαριστούμε από καρδιάς το ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο Λασίθι 92,3 που φιλοξένησε σήμερα τους μαθητές των Δ1 και Δ2 τμημάτων για να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του αλλά και το επάγγελμα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού.
Οι μαθητές συνάντησαν και το νέο δήμαρχο της πόλης μας και πρόσφεραν χειροτεχνίες ως ευχαριστήριο δώρο.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας που ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, πήραν το μικρόφωνο και έγιναν για λίγο “μικροί δημοσιογράφοι”!!!!


