Την παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιορτάσαμε σήμερα ζωγραφίζοντας, παίζοντας και τραγουδώντας παρέα με το αγαπημένο Πρώτο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας , στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης που υλοποιεί η σχολική μας μονάδα. Οι μαθητές της Α, της Στ1 και της Στ2 τάξης και οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου δημιουργούν και διεκδικούν τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!



