Επίσκεψη σε ραδιοφωνικό σταθμό

Ευχαριστούμε από καρδιάς το ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο Λασίθι 92,3 που φιλοξένησε σήμερα τους μαθητές των Δ1 και Δ2 τμημάτων για να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του αλλά και το επάγγελμα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού.

Οι μαθητές συνάντησαν και το νέο δήμαρχο της πόλης μας και πρόσφεραν χειροτεχνίες ως ευχαριστήριο δώρο.

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας που ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, πήραν το μικρόφωνο και έγιναν για λίγο “μικροί δημοσιογράφοι”!!!!

FB IMG 1712068404350
FB IMG 1712068407071
FB IMG 1712068411034