Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας οι βασιλόπιτες και τα δώρα για τους τυχερούς μας! Ας είναι μια χρονιά με Υγεία , αγάπη και ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε!

Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας οι βασιλόπιτες και τα δώρα για τους τυχερούς μας! Ας είναι μια χρονιά με Υγεία , αγάπη και ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε!

Σήμερα η γιορτή του σχολείου μας ήταν πραγματικά μια απόλαυση!!! Συγχαρητήρια στους δασκάλους και στους μαθητές που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και μας πρόσφεραν μια άρτια οργανωμένη Χριστουγεννιάτικη παράσταση!!! Χίλια μπράβο! Και του χρόνου!!!
Καλές γιορτές σε όλους!!!


Πολλοί οι γρίφοι , ένας ο θησαυρός. Κυνήγι χαμένου σκούφου του Αγίου Βασίλη!!




Εβδομάδα σε χριστουγεννιάτικο πνεύμα σε εξέλιξη!
Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς που έδωσαν αυτή τη γιορτινή νότα στο σχολείο μας.
Μεγάλη όμως και η χαρά μας που βρέθηκε μαζί μας η αγαπημένη μου Meriam Pashova που μίλησε στα παιδιά για τις παραδόσεις της Βουλγαρίας και τα χριστουγεννιάτικα γλυκά τους!
Its definitely Christmas time ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()











Ημέρα βιωματικής εκπαίδευσης στη διατροφή σε σχέση με την υγεία και το περιβάλλον σε συνεργασία με το Κ.Π.Ε. Ιεράπετρας Νεάπολης και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο – Hellenic Mediterranean University, Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας στη Σητεία.



Φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση το ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας – Νεάπολης, τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς από το Θέατρο στην εκπαίδευση και εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης .



Μέρα χαράς η σημερινή. Η Meriam Pashova, μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους χορούς, τις γεύσεις και τα έθιμα της Βουλγαρίας. Συνδέθηκαμε με το δημοτικό σχολείο Άγιος Πατριάρχης Ευθύμιος ОУ Св. Патриарх Евтимий гр. Велико Търново στην πόλη Βέλικο Τάρνοβο με τις Katya Simeonova και Gergana Dineva και ανταλλάξαμε ευχές για ένα υπέροχο 2025!





Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, οργανώσαμε σε όλη τη σχολική μας μονάδα δράσεις ευαισθητοποίησης για την καταπολέμηση των στερεοτύπων, αλλά και το δικαίωμα για ισότιμη πρόσβαση των ΑμεΑ στην εκπαίδευση.












Στα πλαίσια της προετοιμασίας μας για την πραγματοποίηση εκδήλωσης για τη παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία , παρακαλώ να πατήσετε το σύνδεσμο https://forms.gle/4Ab9yy42ExWwzi6EA για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, που ετοίμασαν οι μαθητές.
Οι μαθητές του Δ2 έφτιαξαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.

