Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας οι βασιλόπιτες και τα δώρα για τους τυχερούς μας! Ας είναι μια χρονιά με Υγεία , αγάπη και ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε!

Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας οι βασιλόπιτες και τα δώρα για τους τυχερούς μας! Ας είναι μια χρονιά με Υγεία , αγάπη και ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε!
