Στα πλαίσια εκσυγχρονισμού της σχολικής μας μονάδας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και της Β’ τάξης μεταμορφώθηκαν για λίγο σε μικροί κηπουροί και καθάρισαν τον κήπο του σχολείου. Φορώντας τα γαντάκια τους απομάκρυναν από τον κήπο χόρτα και σκουπιδάκια, ώστε να μπορούν να φυτευτούν λουλούδια. Συνεργάστηκαν και δούλεψαν ομαδικά για έναν κοινό σκοπό δίνοντας την υπόσχεση πως θα διατηρούν καθαρό και όμορφο τον χώρο τους.




