Φτιάχνοντας τον δικό μας κήπο

Στα πλαίσια εκσυγχρονισμού της σχολικής μας μονάδας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και της Β’ τάξης μεταμορφώθηκαν για λίγο σε μικροί κηπουροί και καθάρισαν τον κήπο του σχολείου. Φορώντας τα γαντάκια τους απομάκρυναν από τον κήπο χόρτα και σκουπιδάκια, ώστε να μπορούν να φυτευτούν λουλούδια. Συνεργάστηκαν και δούλεψαν ομαδικά για έναν κοινό σκοπό δίνοντας την υπόσχεση πως θα διατηρούν καθαρό και όμορφο τον χώρο τους.

IMG f10ef62a2ebec2d2b3999bd1e8144695 V
IMG 02152b04b1b9d150964e4efb7873c88f V
IMG 0c57794599c317e019a426405c740b07 V
IMG 5ec698d4e76bbe6b73bfaf90a1b16fe2 V
IMG 4100b56a6b104aa41e05f93b06a04543 V