Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης με το αγαπημένο 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας. Ευχαριστούμε θερμά τις εκπαιδευτικούς που μας έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα επόμενα πρωτάκια. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή αρχή στο δημοτικό σχολείο και ένα υπέροχο ταξίδι στη γνώση!


