Επίσκεψη του 2ου Νηπιαγωγείου στο σχολείο μας

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης με το αγαπημένο 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας. Ευχαριστούμε θερμά τις εκπαιδευτικούς που μας έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα επόμενα πρωτάκια. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή αρχή στο δημοτικό σχολείο και ένα υπέροχο ταξίδι στη γνώση!

FB IMG 1713260166086