Οι κυρίες Ειρήνη Βασαρμιδάκη , Κατερίνα Πετάση και Μαρία Χαλέπη από το Σ.Ε.Ο Τοπικό Τμήμα Ιεράπετρας μας ενημέρωσαν σήμερα για το όραμα και τους στόχους του Οδηγισμού και σχεδίασαν για τους μαθητές της Ε τάξης δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς και ατομικής ανάπτυξης. Είμαστε σε αναμονή για την επόμενη συνάντηση μας


