Οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το χωριό Αρόλιθο για να γνωρίσουν από κοντά το επάγγελμα του σαπουνοποιού



Οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το χωριό Αρόλιθο για να γνωρίσουν από κοντά το επάγγελμα του σαπουνοποιού



Οι μικροί μαθητές του σχολείου, ενθουσιασμένοι από την παρουσίαση της κ. Ζαχαροπούλου, ζωγράφισαν τα δικά τους φαγητά και τα έκοψαν. Με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών, δημιούργησαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα. Κόλλησαν τα φαγητά στη σωστή διατροφική ομάδα.

Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν μια δίωρη παρουσίαση από τη διατροφολόγο Στεφανία Ζαχαροπούλου προκειμένου να ενημερωθούν για τη διατροφική πυραμίδα και να μάθουν πώς να οργανώνουν τα ημερήσια γεύματά τους.

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας και παρακολούθησαν φιλολογικά μαθήματα και συμμετείχαν σε θεατρικό παιχνίδι.

Σήμερα κάναμε μια ηλεκτρονική παρουσίαση και ανάγνωση του βιβλίου : “Θα σ’ αγαπώ ό,τι και αν γίνει”. Ανά ομάδες οι μαθητές έφτιαξαν ένα αστέρι και στη συνέχεια, το κόλλησαν στον “Ουρανό της Αγάπης”. Έπειτα, κατασκεύασαν ένα παζλ που ήταν εικόνα του βιβλίου και αφού ολοκληρώθηκαν τα παζλ, οι μαθητές της Α΄ τάξης μοίρασαν στα παιδιά του νηπιαγωγείου από έναν σελιδοδείκτη.





Τη Δευτέρα 22 Απριλίου στις 6.30 μμ στο 1ο Δημοτικό σχολείο Ιεράπετρας συζητήσαμε με την κοινωνική λειτουργό Mαριλένα Χατζάκη και την ψυχολόγο Κατσαβρια Βασιλική από το πολυδύναμο Κέντρο ΚΕΘΕΑ Λασιθίου πώς προετοιμάζουμε τα παιδιά για να αντιμετωπίσουν με δύναμη τις δυσκολίες της ζωής μένοντας μακριά από τις εξαρτήσεις!

Οι μαθητές του Δ1 τμήματος, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ActionAid: Μαθητική εβδομάδα δράσης, η δύναμη στο πιάτο σου! Φιλοτέχνησαν αφίσα για τη διατροφική δικαιοσύνη και σήμερα με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Γης δημιούργησαν μικρά κείμενα, τα οποία δραματοποίησαν και τα παρουσίασαν σε μορφή κουκλοθέατρου. Έφτιαξαν τις δικές τους φιγούρες, έμαθαν τα λόγια τους και η διασκέδαση ξεκίνησε!!











Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει να ακολουθήσω;
Πώς είναι η δουλειά ενός νοσηλευτή; τι πρέπει να προσέχει;
Από πού αντλεί έμπνευση ένας συγγραφέας;
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ1 θέλοντας να γνωρίσουν καλύτερα τα επαγγέλματα υποδέχτηκαν στην τάξη τους το κ. Νικόλα (συγγραφέα- ποιητή) και την κ. Εμμανουέλα (νοσηλεύτρια). Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από τους καλεσμένους τους και έλυσαν πολλές απορίες.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κ. Εμμανουέλα, μητέρα του Γιάννη μας και τον κ. Νικόλα που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας, καθώς και για τις χρήσιμες συμβουλές που μας έδωσαν. Ήταν μια εποικοδομητική και όμορφη συνάντηση! Η παρουσία τους ήταν τιμή μας.







Με αφορμή το 13 Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με θέμα: Τεχνητή Νοημοσύνη, το αύριο ήρθε! Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των Ε’ και Στ΄ τάξεων παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο με εισηγητή το Γιάννη Φαρσάρη.



Με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων και την ενότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής, οι μαθητές του Δ1 επισκέφτηκαν το εκπαιδευτικό κέντρο “Edurobots”.
Τα παιδιά είχαν τη συναρπαστική εμπειρία να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν τα δικά τους ρομπότ μαθαίνοντας και διασκεδάζοντας !!
Φτιάξανε ρομπότ για να ταξιδέψουν στη σελήνη..
Ρόβερ ρομπότα

