Σήμερα κάναμε μια ηλεκτρονική παρουσίαση και ανάγνωση του βιβλίου : “Θα σ’ αγαπώ ό,τι και αν γίνει”. Ανά ομάδες οι μαθητές έφτιαξαν ένα αστέρι και στη συνέχεια, το κόλλησαν στον “Ουρανό της Αγάπης”. Έπειτα, κατασκεύασαν ένα παζλ που ήταν εικόνα του βιβλίου και αφού ολοκληρώθηκαν τα παζλ, οι μαθητές της Α΄ τάξης μοίρασαν στα παιδιά του νηπιαγωγείου από έναν σελιδοδείκτη.




