Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας και παρακολούθησαν φιλολογικά μαθήματα και συμμετείχαν σε θεατρικό παιχνίδι.

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας και παρακολούθησαν φιλολογικά μαθήματα και συμμετείχαν σε θεατρικό παιχνίδι.
