Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης : Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας και παρακολούθησαν φιλολογικά μαθήματα και συμμετείχαν σε θεατρικό παιχνίδι.

Messenger creation c5286526 c230 484c bc4f c29d6ba0ae8f 1