Το φεστιβαλάκι της Ναυμαχίας

Οι μαθητές μας των Δ, Ε και Στ τάξεων συμμετέχουν στο Φεστιβαλακι της Ναυμαχίας με παραδοσιακά και έντεχνα τραγούδια. Την καθοδήγηση για τα τραγούδια στη νοηματική γλώσσα έχει η εκπαιδευτικός μας Ελευθερία Τόσκα. Την πλαισίωση με την κρητική λύρα έχει η αναλάβει ο εκπαιδευτικός μας Μάνος Λουκάκης . Διεύθυνση χορωδίας η Antigoni Mavidi♥️

Σας περιμένουμε το Σάββατο 15 Ιουνίου στις 6μμ !

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για τη στήριξη και τη χορηγία Iwanna Alexandraki !

448215522 10233072222458141 7498490586499521141 n