Ημέρα μνήμης η αυριανή και σήμερα παραμονή το σχολείο μας την τίμησε όπως έπρεπε!
Οι γονείς πλυμμηρισαμε από υπερηφάνια για το υπέροχο αποτέλεσμα αλλά και συγκίνηση για όλα όσα πέρασε η πατρίδα μας!
Ευχαριστούμε θερμά το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας και τη διευθύντρια μας Stella Kaparaki για την υπεροχη διοργάνωση!!
Και του χρόνου με υγεία, ειρήνη και ανθρωπιά!

