Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

Ημέρα μνήμης η αυριανή και σήμερα παραμονή το σχολείο μας την τίμησε όπως έπρεπε! 

Οι γονείς πλυμμηρισαμε από υπερηφάνια για το υπέροχο αποτέλεσμα αλλά και συγκίνηση για όλα όσα πέρασε η πατρίδα μας! 

Ευχαριστούμε θερμά το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας και τη διευθύντρια μας Stella Kaparaki για την υπεροχη διοργάνωση!! 

Και του χρόνου με υγεία, ειρήνη και ανθρωπιά!