Γνωριμία με τα έγχορδα μουσικά όργανα από τον καθηγητή μουσικής Σκιμπα Γεώργιο σήμερα στο σχολείο μας για τους μαθητές της Ε και Στ τάξης, παρουσία της εκπαιδευτικού μουσικής Αντιγόνη Μαβίδη και των εκπαιδευτικών των τάξεων.
Γιατι “η μουσική δίνει χαρά στη λύπη και ζωή στα πάντα”



