Πως είναι οι σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών; Ποια είναι τα μεταξύ τους όρια;
Οι μαθητές του σχολείου κλήθηκαν να σκεφτούν και να συζητήσουν τα παραπάνω ερωτήματα με τους δασκάλους τους στην τάξη. Στη συνέχεια, οι μαθήτριες και οι μαθητές διάλεξαν ανά τμήμα από έναν κανόνα που να αφορά τις σχέσεις μαθητών και εκπαιδευτικών και δημιούργησαν σχετικές αφίσες. Οι μαθητές των Στ΄ τάξεων αποτύπωσαν το σύνολο των κανόνων στο πρόγραμμα προβολής Powerpoint.
Κάθε τμήμα παρουσίασε τη δημιουργία του στους υπόλοιπους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.


