Ενδοσχολική δράση για τη ΣΤ’ τάξη

Βιωματικό εργαστήρι για την Στ τάξη με σκοπό την εκμάθηση τρόπων επίλυσης συγκρούσεων. Μάθαμε τον κατάλληλο τρόπο να εκφράζουμε τις ανάγκες και τα συναισθήματα μας. Να αγαπάμε τον εαυτό μας και να συνυπάρχουμε με σεβασμό!

FB IMG 1712045572197
FB IMG 1712045575319