Βιωματικό εργαστήρι για την Στ τάξη με σκοπό την εκμάθηση τρόπων επίλυσης συγκρούσεων. Μάθαμε τον κατάλληλο τρόπο να εκφράζουμε τις ανάγκες και τα συναισθήματα μας. Να αγαπάμε τον εαυτό μας και να συνυπάρχουμε με σεβασμό!


Βιωματικό εργαστήρι για την Στ τάξη με σκοπό την εκμάθηση τρόπων επίλυσης συγκρούσεων. Μάθαμε τον κατάλληλο τρόπο να εκφράζουμε τις ανάγκες και τα συναισθήματα μας. Να αγαπάμε τον εαυτό μας και να συνυπάρχουμε με σεβασμό!

