Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Σήμερα έγινε η αρχή της σύνδεσης της σχολικής μας μονάδας με το 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης. Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς του 2ο Νηπιαγωγείου που μας έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να ξεναγήσουμε στο σχολείο μας τα επόμενα “πρωτάκια”. Ανυπομονούμε να τους ξαναδούμε!!

FB IMG 1712044408324
FB IMG 1712044417913