Σήμερα έγινε η αρχή της σύνδεσης της σχολικής μας μονάδας με το 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης. Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς του 2ο Νηπιαγωγείου που μας έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να ξεναγήσουμε στο σχολείο μας τα επόμενα “πρωτάκια”. Ανυπομονούμε να τους ξαναδούμε!!

